Falun Dafa Minghui.org

Predsjednik Društva za transplantaciju: „Kineski sistem transplantacije je zgrozio svijet“

(Minghui.org)

Predsjednik Društva za transplantaciju, globalne nevladine organizacije za transplantaciju sa sjedištem u Montrealu, je, prema članku objavljenom u New York Timesu, komentarisao kinesku tvrdnju da je sistem transplantacije u Kini podržan u cijelom svijetu.

Za vrijeme 26. međunarodnog kongresa Društva za transplantaciju u Hong Kongu, kineski državni medij Global Times je izvijestio: „Naučnici izjavljuju da ovaj posebni kineski sastanak o transplantaciji organa pokazuje da je sistem kineske transplantacije organa zaista prihvaćen od strane Društva za trasplantaciju.“

Međutim, dr. Philip J. O'Connell, predsjednik Društva za transplantaciju, koje je bilo organizator sastanka u Hong Kongu je, prema navodima članka objavljenog u New York Timesu pod naslovom: „Tvrdnja Kine da je svijet prihvatio njen sistem transplantacije organa opovrgnuta“, na novinskoj konferenciji izjavio da je: „kazao kineskom prezentatoru na sesiji u utorak, da je decenijama duga praksa njegove zemlje da koristi organe pogubljenih zatvorenika zgrozila ostatak svijeta“.

Tokom proteklog desetljeća, nekolicina je nezavisnih istražitelja pružilo uvjerljive dokaze da je kineski bum u operacijama transplantacije organa izgrađen na prisilnoj žetvi organa zatvorenika savjesti, od kojih većinu čine praktikanti Falun Gonga.

NY Times izvještava:

Dr. O'Collell im je kazao: 'Važno je da shvatite da je cjelokupna svjetska javnost zgrožena praksom koje su se Kinezi držali u prošlosti.'

Govoreći reporterima u petak, dr. O'Connell je kazao da 'niko ne može intrepretirati njegovu izjavu datu kineskim predstavnicima da je njihov sistem istinski prihvaćen od Društva za transplantaciju.'

'Oni mogu tako nešto kazati, ali to nije istina', dodao je on.

Bivši predsjednik Društva za transplantaciju, dr. Jeremy Chapman je kazao da je referat prezentiran na konferenciji možda prekršio pravila Društva da se organi uzeti od pogubljenih zatvorenika ne koriste u istraživanjima.

Prema članku iz New York Timesa, autor ovog referata je Zheng Shusen, hirurg za transplantacije na Univerzitetu Zheijang.

Dr. Chapman je kazao da je on tražio od predstavnika kineske vlade na sastanku da istraži ovaj slučaj.

Pokaže li se da su autori prekršili pravilo, kazao je dr. Chapman: „Onda će oni biti imenovani i obrukani, i onda će biti zauvijek izbačeni sa naših konferencija — kao i iz časopisa za transplantaciju.“

Zhen Shusen, 66. godina, je jedan od najiskusnijih hirurga za transplantacije jetre u Kini. Prema navodima iz magazina koji je pod kontrolom države, Guangmingwang, i Kineskog udruženja za nauku i tehnologiju, Zheng je izveo 1.850 transplantacija jetre do marta mjeseca 2016. godine.

Na webu se mogu pronaći podatci iz intervjua koji je Zneng Shushen dao u Guangmingwangu u kome je kazao da je izveo 1.850 transplantacije jetre.

Prema članku objavljenom 10. januara 2016. godine u Zhongxinwangu, drugom mediju pod kontrolom države, Zheng vodi tim od nekoliko stotina članova u Prvoj bolnici u sklopu Medicinske škole na Zhejiang Univerzitetu, a koji je u stanju da izvrši 200 transplantacija jetre svake godine.

Važno je napomenuti da je Zheng predsjednik Pokrajinskog anti kult udruženja u provinciji Zhejiang. Jedna od glavnih funkcija ovog državnog udruženja u posljednje dvije decenije je bila pomaganje u progonu Falun Gonga. Zheng je i sam bio aktivno uključen u klevetanje i omalovažavanje Falun Gonga. On je bio glavni urednik knjige objavljene 2009. godine u kojoj se kleveće Falun Gong.